Aplikacja mobilna Pauloadriani
Pauloadriani to sieć 13 salonów z markową odzieżą męską ulokowanych w centrach handlowych na terenie Polski. Asortyment sklepów to około 4 tysięcy produktów podzielonych na rozmiary co daję bazę kilkudziesięciu tysięcy unikalnych indeksów produktowych które rozmieszczone są w centralnym magazynie oraz salonach sprzedaży.
Do obsługi sprzedaży oraz magazynu Klient wykorzystuje oprogramowanie firmy Eurosoft. Oprogramowanie obsługuje również program lojalnościowy kierowany do Klientów salonów stacjonarnych.
Problem
Klient posiadał sklep internetowy oraz aplikację mobilną. Problemem obu rozwiązań było nieefektywna i problematyczna wymiana danych pomiędzy sklepem, aplikacją mobilną a bazą danych salonów stacjonarnych.
W efekcie aplikacja mobilna nie pobierała poprawnie numerów kart lojalnościowych oraz przypisanych zniżek, tworzenie nowej karty lojalnościowej było utrudnione i jeżeli zakończyło się sukcesem trwało kilka minut co powodowało frustrację Klientów oraz obsługi salonów.
Rozwiązanie
Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy mechanizm wymiany danych pomiędzy systemami opartymi o bazy danych MSSQL oraz MySQL. Wykorzystuje ona widoki w bazie MSSQL oraz system API.
Dane pomiędzy systemami synchronizowane są na bieżąco z możliwością awaryjnej synchornizacji pełnych danych w przypadku awarii któregoś z systemów.
Powstał sklep internetowy oparty o Wordpress oraz dodatek Woocommerce oraz dedykowana aplikacja opublikowana w AppStore oraz Google Play.
Aplikacja mobilna umożliwia:
- publikację banerów promocyjnych
- założenie konta użytkownika w sklepie internetowym
- założenie karty lojalnościowej
- przypisanie zniżek użytkownikowi
- wyświetlenie kodu kreskowego programu lojalnościowego w celu zeskanowania go w salonie stacjonarnym
- wysyłanie powiadomień push.
Efekty
Założenie nowej karty lojalnościowej przez Klienta trwa poniżej 2 sekund. Dane nowej karty oraz przypisane do niej zniżki są od razu widoczne w salonach stacjonarnych co umożliwia naliczenie zniżki nowemu Klientowi.