Reklama Google Ads
Kampanie produktowe Google Ads
powrótKampania produktowa Google Zakupy pozwala wyświetlać sklepom internetowym reklamy oferowanych produktów bezpośrednio w wynikach wyszukiwania, na odpowiednie zapytania sprzedażowe w wyszukiwarce.
Reklama taka zawiera zdjęcie produktu, nazwę produktu, cenę oraz nazwę sklepu.
Zalety kampanii produktowej:
- Wysoka skuteczność kampanii przekładająca się na konwersje,
- Docieranie do klientów wysoce zainteresowanych zakupem (klient widzi cenę już przed kliknięciem, zatem klika gdy ta mu odpowiada),
- Możliwość prezentacji na liście produktów adresu sklepu,
- Reklamy wyświetlają się przed reklamami w sieci wyszukiwania a co za tym idzie, wynikami bezpłatnymi w wyszukiwarce,
- Zdjęcie produktu przyciąga bardziej uwagę Internauty.
Wyświetlanie reklam oraz ich pozycja zależą głównie od zdefiniowanej wysokości stawki za kliknięcie w systemie Google Ads. Im zapytania są bardziej popularne, tym konieczne są wyższe stawki za kliknięcia. Miejsca wyświetlania reklam zależą od rodzajów produktów, jakie są oferowane w sklepie.
Do przeprowadzenia kampanii konieczny jest pliku danych zawierający informacje o produktach, które chcemy promować kampanii w formacie CSV lub XML. Plik ten powinien być najlepiej generowany dynamicznie, aby dane o produktach były aktualne.
Kampanie produktowe Google Ads (dawniej Google AdWords) są najskuteczniejszą metodą promocji oferty sklepów internetowych w wynikach wyszukiwania Google.
Dlaczego warto rozpocząć kampanię produktową właśnie z VENTI?
- Działamy na rynku od roku 2000, a kampanie Google Ads prowadzimy od 2005 roku.. Mamy duże doświadczenie i wielu zadowolonych klientów,
- Wspólnie z klientem ustalamy cele i założenia kampanii,
- Przygotowujemy profesjonalną kampanię, stosując nowoczesne techniki i zaawansowane rozwiązania,
- Na bieżąco monitorujemy i optymalizujemy prowadzone kampanie oraz reagujemy na zmieniające się warunki, dostosowując stawki i inne ustawienia kampanii,
- Nasze działania są pełni transparentne na podstawie danych w Google Analytics, jak również autorskich raportów, które w zrozumiały sposób prezentują przeprowadzoną kampanię i jej efekty,
- Jesteśmy elastyczni, jeśli chodzi o modyfikację przyjętej strategii,
- Jesteśmy nastawieni na długą współpracę, a nie szybki zysk,
- Bo nasza wiedza nie opiera się tylko na teorii ale również na wieloletniej praktyce,
- Mamy szerokie grono zadowolonych klientów, m.in.:
- Bo nasi specjaliści posiadają zdali egzaminy w Akademii Google,
- Bo nasza firma posiada status Certyfikowanego Partnera Google Ads:
Zasady współpracy z nami:
- Przedstawiamy sugerowany budżet na podstawie celów Klienta i analizy ruchu ale to Klient ostatecznie decyduje o wysokości budżetu,
- Wspólnie określamy czas trwania kampanii na podstawie określonych celów,
- Regularnie przedstawiamy przejrzyste i zrozumiałe raporty,
- Reagujemy dynamicznie na sugestie i uwagi od klienta w trakcie prowadzenia kampanii.
Koszty kampanii:
Koszty kampanii Google Ads wynikają tylko z jej efektów. Płaci się tylko za efekty tj. za kliknięcie w reklamę, bądź zrealizowaną konwersję, co jest zależne od konkurencji i natężenia wyświetlania reklam. Im konkurencja jest większa, tym wyższe stawki są konieczne aby wyświetlać reklamę częściej, co przekłada się na większą liczbę kliknięć, a zatem na wyższy koszt. Koszt kliknięcia zaczyna się już od kliku groszy. Przy bardzo dużej konkurencji w wynikach wyszukiwania koszt kliknięcia może sięgnąć nawet 2-4 zł.